טענות קשות הוטחו בפני נתניהו, בפגישתו עם משפחות נרצחי הטרור

    "באנו מתוך כאב", אמרה אחות שכולה לראש הממשלה, "באנו לחזק אותך, כדי שתעשה הכל, כדי שלא יקרה שוב"
    איתי גדסי No Comments on טענות קשות הוטחו בפני נתניהו, בפגישתו עם משפחות נרצחי הטרור

    משפחות נרצחי גל הטרור האחרון דרשו מנתניהו לנקוט צעדים דרסטיים למיגור פעולות הרצח שלא זוכות לתגובה משמעותית • נתניהו: "הסיפורים שלכם קורעי לב"

    צילום: עמית שאבי
    "באנו מתוך כאב", אמרה אחות שכולה לראש הממשלה, "באנו לחזק אותך, כדי שתעשה הכל, כדי שלא יקרה שוב"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום בירושלים עם נציגים ממשפחות שכולות מגל הטרור. הפגישה התקיימה לבקשת המשפחות שבקשו לשוחח על ההתמודדות שלהן עם האבדן והשכול, ולהעביר דרישה נחרצת להגברת הביטחון.

    "באנו מתוך כאב", אמרה אחות שכולה לראש הממשלה, "באנו לחזק אותך, כדי שתעשה הכל, כדי שלא יקרה שוב". המשפחות הגישו לראש הממשלה מסמך ובו המלצות להמשך המאבק בגל הטרור.

    נציגי המשפחות ביקשו לבחון את האפשרות לגרש משפחות מחבלים לעזה, ולקצר את משך הזמן להריסת בתי מחבלים. נתניהו הסביר כי סוגיות אלו נדונו וכי נעשים מאמצים לקדמם אך הן נתקלים בקשיים משפטיים.

    נתניהו ציין את הפעולות שנקטו צה"ל והמשטרה ואמר לנציגי המשפחות כי הוא מבין את כאבם כבן לאותה משפחה, משפחת השכול. "הסיפורים שלכם קורעי לב. אנחנו ב-100 שנים של מלחמה נגד הטרור. אנחנו כל הזמן נלחמים ומנצחים. גם את הגל הזה ננצח. אנו במאבק ממושך. אני אומר לכם את האמת ולא מייפה. אנחנו מושפעים מהמערבולת העולמית של האיסלאם הקיצוני".



    0 תגובות